Продавець OFerta.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
495 відгуків

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Укрпошта
  • Доставка кур'єром
  • Делівері

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Готівкою
  • Післяплата "Нова Пошта"

Гарантія:

Товар зламався впродовж гарантійного терміну 

Для приймання товару, який був  в експлуатації для здійснення його сервісного обслуговування необхідно дотримання таких умов:

1) товар придбався Покупцем у магазині Компанії;
2) термін гарантійного використання на товар не закінчився;
3) Покупець висуває чек з Пошти;
4) не порушені умови експлуатації виробу, зібрано умов, описаних у гарантійному талоні (немає механічних і термічних пошкоджень, не порушені пломби на виробі тощо);

Як передати товар на сервісне обслуговування?
-Необхідно зв'язатися з нашим сервісом-менеджером у телефонному режимі, e-mail, будь-яким зручним для Вас способом через контакти, зазначені в гарантійному талоні, повідомити інформацію про несправність вироби для оформлення менеджером  заявки в систему обліку. 
-Менеджер надає контакти для відправлення товару на сервісне обслуговування (відправка будь-якою поштовою службою).
У яких випадках може бути відведено в гарантійному обслуговуванні

 Зверніть увагу, що сервісний центр має право відмовити в безплатному (гарантійному) ремонті в таких випадках:

 - на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;

- порушені гарантійні пломби;

- порушені правила використання, наведені в «Інструкції з експлуатації»;

— несанкціонованого розкриття, ремонту, зміни конструкцій вузлів і деталей.

- ушкодження, викликані неправильним під'єднанням до мережі, а також ушкодження, що виникли внаслідок критичного відхилення напруги електромережі;

— пошкодження, що виникли внаслідок використання товару не за призначенням або з порушенням «Інструкції з експлуатації».

У разі отримання товару виявилося, що товар є в неробочому стані

Ви можете відмовитися від отримання такого товару в момент отримання замовлення в кур'єра або на складі перевізника.

Кур'єр не перевіряє кожен товар перед відправленням товару покупцеві, з тієї причини, що покупцям важливо отримати товар в цілісному вигляді, зі збереженням паковання, заводських пломб. Перевірка кожного товару займає досить багато часу, отже, це позначиться на швидкості виконання замовлень, чого б покупцям і нам дуже не хотілося. Водночас, з нашого досвіду, неробочий товар потрапляє один на кілька сотень замовлень. У разі потрапляння в таку ситуацію, надається заміна товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner